Posts by rog4l

Czy wróżenie jest tylko przywilejem Cyganów

Przepowiednie i różne formy wróżenia znane były od zarania ludzkości. Ludzie szukali wytłumaczenia dla różnych nieszczęść i tragedii, starali się zabezpieczać przed ich nadejściem. Ponieważ siły natury są niezmierzone, szukaliśmy wsparcia w sił ach nadprzyrodzonych, by one pozwalały nam mierzyć się z naturą. Przepowiadanie przyszłości przybierało różne formy, była to magia, okultyzm,...

Read More

Wróżka prawdę ci powie

Jeśli boimy się z jakichś względów o jutro – chcemy wiedzieć więcej, co też nam przyszłość przyniesie, udajemy się do wróżbity. Oczywiście, rozsądek nam podpowiada, że nie da się przepowiedzieć jutra, ale przecież… akurat może… Jeśli trafimy na wróżbitę z prawdziwego zdarzenia, to karty rozwiążą nasz problem, podpowiedzą, co się wydarzy, jakie decyzje warto podjąć. Dlatego wróżymy, dopytujemy...

Read More

Reklama Video w kampanii Baracka Obamy

Własny kanał Youtube wykorzystywał Barack Obama w kampanii wyborczej. Niewątpliwie dzięki swojej prostocie, a zarazem ilości zgromadzonych materiałów wideo stanowiła atrakcyjne miejsce wykorzystania dla celów marketingowych. W związku z tym, wszystkie działania Baracka Obamy były nagrywane przez specjalnie do tego przygotowany zespół, aby później móc przygotować filmy do umieszczenia w...

Read More

Optymalizacja kampanii AdWords

Reklama AdWords jest specjalistyczną formą dotarcia do klienta. Fachowo poprowadzona oznacza osiągnięcie sukcesu. Przy doborze odpowiednich skojarzeń i dzięki podprogowemu oddziaływaniu  skuteczna reklama przyciąga uwagę potencjalnego klienta, a poprzez swoją atrakcyjność stara się ją utrzymać. Właściwie opracowana forma przekazu powinna być wzbogacona o rozwiązania graficzne. Dzięki...

Read More

Reklama AdWords

Reklama w Google wychodzi naprzeciw potrzebom klienta, próbuje je nazwać, rozbudzić i co najważniejsze uświadomić je potencjalnemu odbiorcy. Kreowanie klienta jest czynnikiem dzięki któremu nasze kampanie zyskują coraz większe rzesze zwolenników. Ogromna konkurecyjność firm w przestrzeni internetowej sprawia, że reklama musi być oparta na etycznych zasadach jej przygotowywania. Rzetelna wiedza...

Read More